Kan je Starbucks kopen op 13 jarige leeftijd?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Dranken
3.3K
ronron1212
11 jaar geleden
ja hoor als je betaald
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Starbucks kopen of iets van de starbucks kopen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja zeker!!!! Geniet ervan
Amadea
11 jaar geleden
Lust jij als 13-jarige dan al koffie?

Antwoorden (2)

Natuurlijk, Starbucks is een zeer lekkere koffie die u maar op bepaalde plaatsen kan kopen waar eigenlijk geen beperking opstaat qua leeftijd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Starbucks zelf niet denk ik, tenzij je miljardair bent en toestemming van je ouders hebt.

Koffie staat voor zover ik weet niet op de opiumlijst. Ook is er geen leeftijdsgrens aan gebonden. Iedereen kan eigenlijk koffie drinken.

Of het gezond is om op zo'n vroege leeftijd al aan de koffie te gaan is wat anders. Je kan namelijk wel "cafeïne-afhankelijk" worden. Zelf heb ik dat ondervonden. Maar een bakkie zo af en toe kan geen kwaad.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ze verkopen niet alleen koffie hoor.. ze verkopen ook ijs e.d maar toch +
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt! En eigenlijk is ijs nét zo slecht als koffie ;-) Thanks voor de +!