Op welke datum ga ik (Monster Energy Verslaafde) Monster REHAB in de nederlandse winkels vinden???

Ik ben op het moment in spanje, en daar vond ik een tot nog toe in nederland onbekende soort Monster Energy. deze variant bevat geen koolzuur, en wordt door verschillende recensenten zeer geprezen
vrienden van mij hangen nu aan mijn benen of ik alsjeblieft een paar blikken mee wil nemen.
nou ben ik met het vliegtuig en dat word dus moeilijk
kan iemand mij dus helpen en vertellen wanneer ze te krijgen zijn in Nederland, zodat ik niks hoef te proberen bij de douanes hier??

Alvast bedankt!!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Dranken
1K

Het beste antwoord

Vanaf september 2012 zal onze nieuwste smaak Monster ReHab in de Nederlandse schappen te vinden zijn. Een smaak that can do it all: dorstlessend, het hydrateert als een sportdrank en het maakt je weer fit na een lange nacht. Een killer mix van thee, limonade en onze bad-ass Rehab energy, zodat je er weer tegenaan kunt!
http://www.monsterenergy.com/nl/nl/news/win-a-case-of-monster-rehab-our-newest-flavor/

Kopen via Internet kan ook, zie link: