Is er verschil tussen de verschillende Krups dolce gusto modellen?

Toegevoegd na 35 minuten:
Thnx, maar ik bedoelde vooral tussen de eerdere modellen, waarbij je zelf de sterkte bepaald, dus tussen de piccolo, melody I en II, fontana en circolo.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
1.1K

Antwoorden (1)

Ja. De eerste, die de vorm van een kip heeft zeg maar, moet je handmatig bedirnen. Elk kopje kan anders smaken omdat je de verhoudingen kunt veranderen.
Het nieuwste model heeft een computertje waarin je jou verhoudingen en dus de sterkte van je koffie vast kunt leggen.
Wel moet je de cups wisselen. ( melk en koffie)