welke soorten monster energy drink zijn allemaal beschikbaar in nederland?

bij ons in de buurt kan je de gele, groene en blauwe monster energy kopen (ripper, energy en lo-carb) Ik wil graag andere soorten proeven en welke zijn allemaal in nederland verkrijgbaar? ik had gehoord dat je ze ook via internet kan bestellen maar smaakt het dan wel lekker?

Toegevoegd na 17 minuten:
Ohja, ik had ook khaos (oranje)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
4.8K
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
ik heb een paarse bij de deen gezien

Het beste antwoord

Ik dacht dat er maar drie soorten waren?
In Belgie heb ik nog maar 3 soorten gezien alleszins, weet niet hoe het in Nederland zit. Op internet kan je het wel kopen van betrouwbare sites, de smaak gaat niet veranderen omdat het van op het internet komt... alleen maar misschien als het vervallen is, maar dan moet je je geld terugvragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

bij jumbo zijn er 8 smaken beschikbaar

Toegevoegd na 4 minuten:
The Doctor, ultra sunrise, ultra red, ultra, absolutey zero, ripper, assault en de orginele.