Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Gekoeld flesje Pepsi Cola kost bij de Xenos 90 cent. Op alle andere plaatsen kost een flesje merkcola minstens 1.60

Is dit broodroof van de Xenos, of zijn die andere verkooppunten gewoon kartels?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Dranken
786
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij de Action liggen ze voor 50 cent..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha, heb je de houdbaarheidsdata ook al vergeleken?
Klinkt als het uitverkopen van restpartijen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Xenos vind ik dan nog steeds duur 90 cent is bijna 2 gulden.
Maargoed, blijft goedkoop, en zo trek je ook meer klanten. Op het station kost een flesje coca cola alweer 2.20 of 2.35.. ik vraag me af waarom zo absurd veel voor een half littertje

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Voor Xenos is cola een bij-artikel en een middel om je de zaak in te krijgen. Andere verkooppunten moeten van de frisdrank- en snackomzet bestaan en dat kan niet voor 90 cent.

Wat ik ook vaak bij Xenos zie is dat artikelen tegen de uiterste houdbaarheidsdatum aan zitten, ook dan kun je een lagere prijs vragen.
(Lees meer...)
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Xenos hanteert een "normale"prijs. De rest is gewoon schofterig. Als iedereen is de cola is gewoon in het apparaat laat zitten, gaat de prijs vanzelf omlaag. Ik vind het geen broodroof, maar gewoon concurentie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding