Mij lijkt de website van passoa
daarvoor de uitgelezen plaats.

http://www.passoa.nl/

Daar vind je
passoa cranberry
viva passoa
caipi passoa
passoa appel
passoa conga
passoa mojito
passoa sprite
passoa tonic
passoa punch
passoa on the beach

Het armageddon coctail recept
Ingrediënten voor dit cocktail recept
•witte rum (bacardi)
•passao
•jus d’orange
•ijsklontjes

Zoek in je kast een groot cocktailglas of desnoods (weinig charmant) een amsterdammer bierglas. Doe hierin vijf of zes ijsblokjes en schenk vervolgens anderhalf borrelglas witte rum over de ijsblokjes heen. Daarna een even grote hoeveelheid passao aan de cocktail toevoegen. Vul het glas vervolgens met jus d’orange tot net onder de rand. Tenslotte kun je een klein scheutje grenadine toevoegen aan deze cocktail! Een paar rietjes erin en je kunt losgaan! Een heerlijk cocktail recept!

http://cocktail-maken.nl/het-armageddon-cocktail-recept/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Pak een groot cocktailglas of tulpglas en vul dit met enkele ijsblokjes. Schenk hierover de Bacardi, de Passoa en vul aan met jus d'orange. Voeg hierna een scheutje grenadine toe.
Voor meer tips, zie onderstaande bron.
.