Waar kun je "Sirop de Menthe" kopen in Nederland?

We nemen het nu altijd uit Frankrijk mee maar misschien ook hier te koop? Ergens in Brabant als het kan.

Toegevoegd na 15 uur:
Zonder alcohol !

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Dranken
2.6K

Antwoorden (4)

Ik heb creme de menthe (een mintlikeur) in mijn kast staan. Gewoon gekocht bij de plaatselijke slijter.

Toegevoegd na 23 seconden:
in Amsterdam
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In een goede slijterij heb je de meeste kans. In midden Gelderland weet ik er wel een voor je maar helaas niet in jouw buurt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedoel je met of zonder alcohol? Want gewone mintsiroop zag ik van de week gewoon bij de Hoogvliet in het schap staan...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met alcohol bij de slijter en zonder bij de AH.