Hoe moet je apfelkorn drinken?

Hoe is apfelkorn het lekkerst? Gewoon op kamertemperatuur of gekoeld uit de koelkast?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
16K

Het beste antwoord

Lekker koud met veel ijsblokjes, eventueel mixen met jus'orange..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus gekoeld bewaren in de koelkast?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, in de koelkast. Uit de diepvries is nog lekkerder.

Andere antwoorden (6)

Puur met ijs
Of met 7up
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heerlijk, apfelkorn.
In een schnappsglaasje, zo'n kleintje. Of een dubbele, in zo'n smal obstler glaasje.
Obstler drink je in één teug. Apfelkorn kan, maar hoeft niet. Koud uit de koelkast. Smaakt altijd naar meer :)
Ein Prosit!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
IJskoud. In mijn oude stamkroeg in Berlijn werden ook de glaasjes in de vriezer gezet, zodat je zo'n mooi beslagen glas had!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is een kwestie van smaak. Hoe kouder een drankje is, des te minder proef je ervan. Op kamertemperatuur of hooguit licht gekoeld is de smaak op z'n best.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou, toevallig ben ik een kenner ;-P en apfelkorn vind ik het lekkerst als ie niet te koud is, maar dit is dan eigenlijk op rode wijn en whiskey na, het enigste drankje wat ik lauw lekker vind.
Maarja, smaak, daar valt niet over te twisten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ijskoud met ijsblokjes of aangemengd met applesap!