Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe maak je een hoestdrankje

ik wil een hoestdrankje maken maar ik weet niet hoe jij wel

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik maak wel eens een kruidendrankje met een stuk zoethout, wat salie en kamille en wat munt met iets tijm, en een flinke lepel honing in wat water (of gewoon voor de smaak in wat rooibosthee). Lekker lang laten trekken. Het smaakt behoorlijk goed!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je hebt gelijk het smaakt wel best goed en ik ben nu ook al voor het meeste deel gestopt met hoesten bedankt

Andere antwoorden (2)

Ik heb hier een site voor je waar alles op staat. Hopelijk heb je er wat aan. http://www.smulweb.nl/recepten/kinder/&query=hoestdrank
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo maak je zelf een hoestdrankje

1. Doe een schijfje citroen en een eetlepel honing in een kan. Giet er 300 ml kokend water overheen.

2. Voeg er vervolgens wat kruiden aan toe, zoals, Salie (gesnipperde verse salie verlicht hoofdpijn) en geraspte gemberwortel (dat stimuleert de bloedsomloop) En een eetlepel gesnipperde verse tijm (werkt prima tegen infecties)

3 Laat het afkoelen. Giet het af. Neem 1 keer per dag een eetlepel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding