waar in utrecht kan ik een wereldwinkel vinden?

Ik heb het adres nodig van een wereldwinkel waar ze max havelaar koffie verkopen...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Dranken
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze verkopen ook MH-koffie bij Albert Heijn.

Antwoorden (5)

Amsterdamsestraatweg 38
3513 AG Utrecht
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aan de Lijnmarkt zit er volgens mij ook een
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb een site gevonden met verschillende adressen, misschien zit er een vlakbij jou in de buurt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ah verkoopt ook max haverlaar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt ook terecht bij de natuurvoedingswinkel in de Mariastraat. En Albert Heijn (de wat grotere filialen) hebben tegenwoordig zelfs een hele selectie Fair Trade.