Welk drankje lijkt qua smaak op energiedrank?

maar heeft niet die oppeppende middelen, zoals cafeïne en taurine. dus zorgt niet voor een verhoogde hartslag.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Dranken
3K

Het beste antwoord

Als je echt die zoete smaak bedoeld, zou je ook de roze variant van Gazeuse kunnen proberen!! (Bas van der Heijden)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ah bah Gazeuse drink jij dat? Dat is wel zzzooo vies
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Das waar

Andere antwoorden (5)

Ik heb het 1x gehad en ik vond het smaken naar Dubbel Fris Canberry
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eigenlijk geen een drank.

Cassis komt nog het dichts in de buurt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De gewone, ouderwetse aanmaaklimonade en dan lekker sterk gemaakt. Is ook mierzoet :)
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar zit geen prik in en lijkt dus ook niet op een energiedrankje.
probeer eens Aquarius. Ik drink het op advies van mijn huisarts. Te koop in diverse supermarkten en Kruidvat.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
glaseuse komt het dichts in de buurt. Dat lijkt op cola in de fles maar ziet er heel anders uit. Je kunt het bijna bij iedere supermarkt vinden. Het bestaat in een rode en bruine variant. Verder heb ik laatst bij de aldi een siroop gezien van golden power. Weet alleen niet of dat er ook die stoffen inzaten. Daar heb ik niet opgelet. Maar daar zou je ook eens kunnen kijken!