Waarom wordt je misselijk als je bier en mixdrankjes door elkaar drinkt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Dranken
3.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Echte mannen hebben daar geen last van! Maar echte mannen drinken ook niet echt mix-drankjes..

Het beste antwoord

Je word normaal niet misselijk denk ik van drankjes door elkaar maar het kan wel eens aan de hoeveelheid liggen, drink maar eens tig liter alleen bier er zijn er genoeg die dan ook alles uitbraken.
Het is een afweer systeem van je lichaam op alcohol( vergif).

Succes drink met mate !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Hier is een vraag, 9 maanden geleden gesteld,
waar je wellicht het antwoord vind.
http://www.goeievraag.nl/vraag/alcoholische-drank-erg-snel-dronken.58595

Als je dingen doorelkaar drinkt met te veel verschillende ingredienten en te veel verschillende alcoholpercentages, dan kan je lichaam dat niet snel genoeg verwerken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vermoed dat de suikers uit de drankjes ook een flink aandeel hebben in de misselijkheid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sommige mensen kunnen er niet tegen als ze van alles doorelkaar drinken vandaar ook de misselijkheid en dat ze sneller dronken worden