Omdat alcohol invoed heeft op je hersenen, wordt dat allemaal wat vertraagt en schakel je uit. Voor je lichaam is het NIET natuurlijk om alcohol te drinken en om zichzelf te beschermen schakelt het zichzelf uit. Stel je voor dat je niet moe zou worden en gewoon op topniveau door kon gaan, dan drinken de meeste mensen zich dood. Los ervan dat als mensen drank op hebben ze zich als idioten gaan gedragen, want dat is echt verschrikkelijk. Ik ben dan ook anti alcohol.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mensen die weten hoeveel ze opkunnen gedrage. Zich niet altijd idioot, en er zijn verschillendr stadia, aangeschoten, dronken, zat.

Andere antwoorden (5)

Je wordt niet mee maar je systeem gaat gewoon uit. Letterlijk en figuurlijk gaat het licht uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je gooit je lichaam vol met gif, dat afgebroken moet worden.
En je droogt door alcohol uit. En je heb al die glazen moeten tillen. En meestal wordt het ook nog eens laat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat uw lever heel wat moet presteren om het gif ,wat alcohol is voor het lichaam ,te verwerken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
stop met het drinken van alcohol!!!
limonade is lekkerder
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je verbruikt veel energie en er komen chemische stoffen in je lichaam.