Zeker een aantal dagen, een week ongeveer. Nog langer ook wel, maar de smaak gaat iets achteruit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Bij mij thuis net zo lang tot de fles leeg is, en dat varieert van 1-2 dagen tot ook wel eens 4-5 dagen, niks aan de hand.

Rode wijn bewaar ik tegenwoordig ook gewoon op het aanrecht, dop er wel op, maar niks vacuvin (schrijf je dat zo) of zo, blijft ook dagen goed
13 jaar geleden
Een week tot twee weken, mits een goed vacuum dopje!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als hij vacuum is een dag of twee, anders is hij na een dag al minder lekker.