Ja, zie eerdere vraag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Sluit je aan bij http://bananen-thee.hyves.nl/ daar weten ze vast waar het te krijgen is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan van alles thee trekken. Het is niets anders dan met water de smaak/kleur/geurstoffen ontrekken aan hetgene waar je thee wilt van trekken. Je kan het zo gek niet bedenken of je kan er thee van trekken, en dan noem je het gewoon naar wat je erin hebt gegooid.

Terzijde, officieel gezien is het allemaal geen thee, omdat thee alleen getrokken kan worden van de theeplant. Maar dat is een beetje op alle slakken zout leggen