waarom hebben veel vrouwen wat met Sisi

zodra het richting kerst gaat en de Sisi filmen er weer op beginnen te komen, word de tv al gereserveerd voor een avondje Sisi, terwijl mijn vrouw ze ook op dvd heeft

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Vrouwen zullen romantischer zijn aangelegd voor dit soort films. Sisi en Franz Joseph is precies wat ze mooi vinden. Om nog maar niet te spreken over het moment dat die kleine over het San Marco plein in Venetie komt aanrennen. Dan is het ieder jaar weer opnieuw snikken. Dacht mijn vrouw een pleziertje te doen en heb haar de hele serie op DVD gedaan (ca. 5 jaar geleden). Hij zit nog in de verpakking. Snappen jullie het?

Tja, als je keizerin bent heb je natuurlijk zowat alles wat je hartje kan begeren. Macht en geld.

Bronnen:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Elisabeth_in_...

Het is lekker romantisch wegdromen bij die films. Vrouwen zijn vaak meer van de romantiek dan mannen. Sisi is, omdat het al zo vaak herhaald is, inmiddels een mooie kerst/ nieuwjaarstraditie geworden. Zelf kijk ik rond kerst altijd naar de honderste herhaling van de Home Alone films. Ook een traditie inmiddels.

Ik denk dat veel vrouwen ervan dromen om zelf in een Sisi jurk te staan. Daardoor kunnen ze wegzwijmelen bij deze films...

mooie films, romantisch, kleding, de paleizen, kortom voor mij mogen ze ieder jaar wel op tv

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100