Hoe heet de film over een piloot wiens vliegtuig neerstort en die eerst als held wordt gezien, maar waarvan later lijkt dat hij dronken was?

Het is een film van geloof ik 1 tot 4 jaar geleden. Ik heb de film zelf nog niet gezien, alleen de trailers, dus ik weet niet of hoe ik het beschrijf precies klopt. Ik wil de film zelf gaan zien, dus liefst alleen de titel noemen en geen spoilers.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

De film heet 'Flight' uit 2012 met Denzel Washington. Ik zal dr IMDB pagina maar niet linken, want dan lees je misschien te veel informatie erover.
Veel kijkplezier.

Toegevoegd na 1 minuut:
*dr moet natuurlijk de zijn.
Plaatje bij antwoord
Ritsuka
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit is 'm inderdaad. Bedankt!
En ook bedankt dat je zo weinig informatie gegeven hebt :)
Ritsuka
10 jaar geleden
Ik heb wel eens gehad dat ik bij het zoekem naar iets als het einde wist, dan is de film toch minder leuk.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja precies, het einde al weten is echt niet leuk. Maar ik vind het sowieso leuker om een film te kijken met zo weinig mogelijk informatie, liefst weet ik nog helemaal niks van de plot.