Heeft iemand een leuk idee voor een familie-uitje voor 30 personen in Noord Holland? (zie toelichting)

In verband met een 40-jarig huwelijksfeest wordt er iets leuks georganiseerd in Noord Holland.
Het gaat om een groep van 30 man. De leeftijd varieert van 5 tot en met 80. Dus het mag niet al te inspannend zijn anders is het niets voor de ouderen.
Het wordt gehouden in de lente van 2011 dus we moeten rekening houden met het weer. Dus geen activiteit waarbij er een groot probleem ontstaat bij slecht weer.
Budget circa € 2.500,--.

Iemand leuke ideeen?

Toegevoegd na 45 minuten:
Er moet ook eten bij zitten omdat er ook mensen van ver komen die weer terug moeten met de auto.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Verzamelen in de Zaanse schans en van daaruit een stukje over de Zaan varen, gecombineerd met bezoekje aan het museum.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Oud hollandsche spelen (echt iets voor alle leeftijden, klinkt oudbollig maar is echt heel leuk), met een hapje na afloop. http://www.deharmonie.nu/index.php

Moorddiner (even googelen en je hebt er gelijk een stuk of tien)

Historische driehoek http://www.museumstoomtram.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Madurodam, keukenhof, Dagje Amsterdam-varen in de grachten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Madurodam ligt in Scheveningen hoor, Zuid-Holland.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou gewoon in Den Haag
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Keukenhof ligt ook in Zuid-Holland en niet in Noord-Holland
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2500 euro budget.... je kan ook in de achtertuin blijven, maar een half uurtje reizen lijkt me geen probleem!
Wij gaan deze maand met de familie (20 personen) naar Museum BroekerVeiling, de oudste doorvaargroenteveiling ter wereld.
We krijgen een rondleiding, inclusief boottocht, en doen zelf ook mee aan een speciale veiling. Ook gebruiken we daar een uitgebreide koffietafel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
huur een paar zeil boten en ga zeilen op het Ijsselmeer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mag je voor zo een antwoord ook 3 minnen geven?
Rieneke1
13 jaar geleden
ja, leuk voor de oudjes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij gaan voor ons familie weekend al vier jaar zeilen, en de oudjes vinden het ook leuk! Je kan een hele grote zeilboot huren dan hoeven de oudere mensen niets te doen en daar kun je zelfs aan boord eten.
Bij ons komt iedereen blij terug van het familie weekend, jong en OUD.
Rieneke1
13 jaar geleden
okee, ik zag de senioren al duiken voor de giek! ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En wat dan als het slecht weer is????
Bel eens met een rondvaartonderneming in Amsterdam. Zij hebben veel contacten met horeca, musea, attracties en kunnen jullie dag perfect verzorgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wij zijn een keer in een dorpje geweest, ik dacht zuid-scharwoude, daar was een authentieke kruidenierswinkel. de rondleiding was heel leuk en vooral voor ouderen een feest van herkenning.
en in opmeer heb je een gelegenheid met oud-hollandse spellen.

Toegevoegd na 14 uur:
het was bouwens in noord scharwoude en loek in opmeer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.drouwenerzand.nl/