Weet iemand de naam van een hit die slechts uit drumsolo bestond?

Een paar jaar geleden, in 2007 of 2008 was er een hit van ik meen 2 jongens die alleen maar drums hadden. Het werd een heel bekend nummer.
Als dat nummer op de radio kwam ging hij bij ons op het werk keihard. Je hoort hem nu nooit meer, en ik kan hem niet vinden via google of youtube.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
15.5K

Het beste antwoord

http://www.youtube.com/watch?v=35KLBpSpIfg volgens mij bedoel je deze ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Super, wat goed gevonden van je.
De vraag moet een uur open blijven staan, je krijgt straks het beste antwoord!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Kimath
13 jaar geleden
leuk nummer :D

Andere antwoorden (3)

Bedoel je misschien Slagerij van Kampen.

Toegevoegd na 44 seconden:
http://www.youtube.com/watch?v=YZ87TSn7RLg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien safri duo- played alive?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
safri duo , de bongosong.
dat was de grote hit.

hierbij kun je echt niet stil blijven zitten!!!!