ik zoek de naam van een zanger. Vlgs. mij Amerikaan met een heel vrouwelijke kant. Zeer aparte stem, moet hem vinden! Zomergasten? Gemist geen succes.

Toegevoegd na 10 minuten:
Nee Mika is het niet.

Toegevoegd na 14 minuten:
De man die ik zoek is wat ouder ongeveer 50 schat ik en wat dikker. Bekend met voor en achternaam. Ik dacht hem gezien te hebben bij zomergasten en heb hem daarna gevonden op youtube. Dat is al even geleden. Zijn muziek is rustig. Hij zingt niet uit volle borst maar een beetje geknepen.

Toegevoegd na 28 minuten:
Ja, Antony Hegarty. Ik zag zijn naam en wist het gelijk weer. Wat ben ik blij. Ik heb toch een tijd gezocht en nu binnen een kwartiertje. Supper hoor. Ik ga gelijk weer naar zijn mooie muziek luisteren. BEDANKT!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.2K

Het beste antwoord

antony? antony heagerty ofzo? en zijn band heet the johnsons

Toegevoegd na 18 minuten:
oke mooizo :D
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Misschien Mika.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Boy George misschien? Maar die komt uit Engeland!