Weten jullie een goeie site waarop je computerspelletjes kan downloaden zonder een CD ervan te hebben??

ik wil een spel downloaden maar ik heb er geen cd van, en gewoon op google intikken vind ik het de heletijd niet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

thepiratebay.com
google:
(naam spel) torrent
ik heb vandaag nog de sims appartements leven en H&M ACCesoires gedownload
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt het programma Utorrent downloaden ( www.Utorrent.com) en dan op www.google .com de naam van het spel intypen en dan "torrent" ( zonder tekens) erachter. evt nog met taal erachter. Piratebay is een vrij goeie, inderdaad, ben ik erg tevreden over maar er zijn er meer... succes!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het enige wat je dan wel nodig hebt is een crack filetje om je spelletje te laten spelen dan moet je effe googlen op no cd/dvd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gebruik www.torrentz.com (werkt als een soort google onder verschilende torrentz sites.)