Bij welke Spongebob Squarepants aflevering komt dat ene stukje voor dat er zo'n oude man steeds 'innerlijke kracht' zegt?

Het is een filmpje die Spongebob op zijn tv kijkt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
2.2K

Het beste antwoord

dat De vliegende hollander een Dip heeft en de mensen niet meer kan laten schrikken. en Spongebob dus medelijden en hem in huis neemt. en dat dan heel lang duurt. totdat spongebob de flauwe grapjes van de vliegende hollander zat is laat hij dat filmpje zien
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja mij staat inderdaad zoiets bij ja, je hebt gelijk :) Maar weet je de naam van de aflevering ook? Mvg, Spuntje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee de naam weet ik helaas niet nee :). maar ik ben al blij dat je een stapje verder bent :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja inderdaad :)