Waarom wordt de Big Bang Theory nu pas in Nederland op TV gebracht, terwijl het in bv de VS al lang een hit serie is?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Jelle, Het is op de Nederlandse tv al eerder te zien geweest.

Toegevoegd na 2 minuten:
Het was ook bij Veronica, ik dacht later op de avond (ergens tussen 22:30 en 23:30)

Toegevoegd na 4 minuten:
'In Nederland was de reeks vanaf 2 maart 2009 gedeeltelijk te zien op Veronica.'
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

kwestie van uitzendrechten en poen denk ik.
13 jaar geleden
Vorig jaar heeft Veronica 6 aflevering uitgezonden, maar er geen kijkers mee getrokken. De serie staat al tijden hoog in de downloadtop, dus de vraag was er wel. Nu is het grootster aangepakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat als men een serie wilt uitzenden uitzend rechten moet betalen.

Tevens is Nederland nogal een Protestant/katholiek land en speelt geloof toch nog een grote rol in onze samenleving denk maar aan de publieke omroep. Daarom is een serie over de bing bang theorie niet 1 2 3 uitzendbaar.