Kan de Buienradar op tv?

Dat lijkt mij heel handig een teletekst pagina waar de buienradar opstaat. Kan dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
1.2K

Het beste antwoord

Nog niet zo lang geleden zijn een heel aantal pagina's van teletekst verwijderd, omdat die informatie ook op internet te vinden is. Zo was er b.v. een pagina over sterren en maan en zo, maar die is weg.
Mensen zitten hele dagen achter de computer en niet achter teletekst.
Maar natuurlijk zou het kunnen. Er moeten keuzes gemaakt worden en de keuze is niet gevallen op een buienradar.
Misschien kun je een briefje of mailtje sturen aan de beheerders van teletekst.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dit zou heel goed mogelijk kunnen zijn maar wel in een veel lagere resolutie die je gewend bent. Zou een mooie toevoeging zijn op teletekst. Goeie vraag +1

Toegevoegd na 7 minuten:
Kijk nu op teletekst en iedere 10 seconden wordt de pagina ververst. Dit moet te realiseren zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koop een Google Tv dan kun je widgets op een startscherm plaatsen o.a Buienradar :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een Philips tv met de functie NET TV en daarmee kan ik buienradar zien. Werkt prima. Ik kan zelfs het internet op met de tv.