Welk Nederlands tv-programma gebruikte het nummer Moby - James Bond Theme als leader?

Ik kwam het nummer opeens weer tegen en het deed mij denken aan een leader van een Nederlands tv-programma dat eind jaren negentig, begin tweeduizend op de buis was(gok VARA, NTR). Ik zou alleen niet meer weten welk programma dat geweest is, ik dacht aan Jules Unlimited, maar dat is hem niet.

Misschien kan iemand mij hier verder mee helpen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Dat was "Groot licht" met Yvon Jaspers en Johan Terryn. Een populair wetenschappelijk kennisprogramma voor kinderen van KRO en Ketnet samen. Van 1998 tot 2001 uitgezonden als onderdeel van het kindermagazine Alles kits.
Amadea
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Inderdaad, dat was het. Grappig om er toch nog achter te komen. Thanks :)