Wat is een originele activiteit voor een vrijgezellenfeest?

Het vrijgezellenfeest is voor een vlotte, jonge meid van 25 jaar oud.

Toegevoegd na 3 minuten:
- denken aan iets in de trant van een workshop

Toegevoegd na 3 minuten:
- denken aan iets in de trant van een workshop

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

op het vrijgezellenfeest van mijn schoonzus hebben wij een workshop servies beschilderen gedaan.

kopjes, shoteltjes, borden, de hele mikmak.

Dit heeft ze later (Toen alles was gedroogd en gebakken) op haar bruiloft als cadeau gekregen

en sindsdien op verjaardagen komt dat servies tevoorschijn.

gaat veel tijd in zitten en is erg gezellig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Klootschieten....?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een striptease workshop
meteen handig voor na de huwelijksceremonie

http://www.plazoo.com/nl/news/sriptease-workshop-leer-samen-vriendinnen-srtippen-tijdens-striptease-workshop-leuk-vrijgezellenfeest.htm
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Workshop taart decoreren (kan overal wel) Vaak voor vrijgezellenfeesten kun je een bruidstaart maken. Kosten varieren heel erg, ook afhankelijk waar je woont

Met zijn allen naar de Efteling is ook gezellig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een workshop paaldansen. lachen gieren brullen en je steekt er wat van op!
www.chalans.nl/
Bronnen:
13 jaar geleden
Het is het leukst om samen een activiteit te doen en om dingen voor haar te doen:

- ontvang haar met een high tea
- een sportieve activiteit zoals een speurtocht met hindernissen; boomklimmen (er zit er een in Apeldoorn, je krijgt een hulpstuk om en je blijft aan een geleidelijn hangen, maar je moet van boom tot boom klimmen, in verschillende moeilijkheidsgraden, erg leuk), of golf spelen, of mountainbiken, of ...., daarna
- een beautybehandeling
- samen in de sauna
- een leuke maaltijd, die je al gedeeltelijk hebt voorbereid en die je samen afmaakt.
- dineren met allerlei hapjes aan een super gezellige romantische tafel.

Tijdens het diner kan de a.s. bruid vertellen hoe het allemaal gekomen is en jullie kunnen van te voren allemaal een bladzij schrijven en maken in een mooi boekje. B.v. in de Hema heb je van die ringbandboekjes met dik zwart papier. Hierop kan je je verhaal kwijt. Wat heb je met de a.s. bruid: herinneringen, anekdotes, een leuke foto etc. Dit lees je tijdens de maaltijd voor en je biedt het boekje aan.

Veel plezier.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lekker beauty farmen.met n massage workshop.
heerlijk