Hoe activeer ik iTunes Match zonder creditcard?

Ik heb vanmiddag 2 van die gift cards gekocht om wat tegoed op mijn iTunes account te zetten, zodat ik iTunes Match kon activeren. Bij thuiskomst vraagt hij om een creditcard, maar die HEB ik helemaal niet? En ik ben ook niet van plan om speciaal voor iTunes Match een creditcard te nemen. Ik ken verder ook niemand met een creditcard die ik zou mogen gebruiken. Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit alsnog werkend krijg?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Vraagt hij daar ook om wanneer je via iTunes gegevens invult?
Ik had voor mijn iPad hetzelfde probleem, ik heb ook geen credit card.
Via mijn iPad kon ik wel aangeven dat ik geen creditcard heb, en heb een gift card kunnen opwaarderen.