Wat kost een gemiddeld bioscoop bezoek?

Wij kunnen niet ontdekken wat het kost om (in zwolle) een film te gaan kijken. Je moet inloggen, registreren... vanalles, en ik wil alleen maar weten wat een bioscoopje kost, zodat ik weet wat ik iemand aan bioscoopbonnen moet geven voor zijn verjaardag!!

iemand een idee?

alvast bedankt!

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Hier in Tilburg, varieert het tussen de 6 en 12 euro. Als je 15 euro geeft, zit je goed.

8 euro ongeveer voor een film van normale lengte.

Geef een bon van 10 euro dat zit sowieso wel goed.

Bij ons kost het €8.50 (Utopolis) Toegevoegd na 2 minuten: maar zoals hierboven al is aangegeven, een bon van €10,- is genoeg, dan kan de betreffende persoon ook nog wat lekkers kopen voor tijdens de film

ze kosten tegenwoordig al gauw zelfs 9 á 9,50 en voor een 3D film zelfs al 11 euro. (niet normaal meer) maar let mij niet om te gaan hoor! metropolis in belgie heeft dan weer leuke aanbiedingen zoals een tienstrippenkaart, voor 65 euro. omgerekend kost dan dus je kaartje maar 6,50 maar dan moet je wel van films houden... je kunt daarmee ook naar 1 film gaan met zijn tienen!

Ongeveer 8 euro voor een normale film. Voor een 3d Film 11,00 euro

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100