ik wil iets gaan doen met mijn gezin , maar wat ?!

we willen graag ergens heen op zaterdag avond , maar we weten absoluut niet wat ... weten jullie raad ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tsjonge jonge..... kun je nou echt niets zelf bedenken?
Ge a life!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik snap niet echt dat deze vraag 3 punten krijgt voor goede vraag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De leukste momenten in je leven en met het gezin kan je niet plannen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
leeftjden van de kinderen erbij is wel makkelijk met beantwoorden en waarom 'savonds ?

Antwoorden (12)

Bowlen kan erg leuk zijn! ook kan een bioskoopje geen kwaad!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bowlen is inderdaag superleuk als gezin!

Er draaien leuke kinderfilms in de bioscoop dus dat kan ook. Ook kun je thuis een filmpje kijken natuurlijk.

Samen bakken is ook leuk. Een kwarktaart met slagroom bijvoorbeeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja bowlen is heel leuk of lekker uit eten of gezellig bij iemand op visite.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
weet niet waar U woont maar hier in emmen
,hebben ze avonden in de dieren tuin - aan te bevelen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bowlen is leuk maar met dit warme weer..
misschien lekker met t gezin op de fiets...
mooie route fietsen en dan bij een pannekoek huis gezellig een pannekoek nemen
en op de terug weg n ijsje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat altijd heel erg leuk blijft, is een gezellig avondje, zet een filmpje op, maak allemaal lekkere hapjes, of ga een leuk spel doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met het gezinnetje een boswandeling maken, daarna lekker uitpuffen op een terras met een hapje en een drankje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Compensatieplus
Zelf vind ik bowlen erg saai, maar misschien is het wel wat voor jou.
Of lasergamen. Erg leuk.

Monopolie is erg leuk of naar de dierentuin. AquaZoo in Leeuwarden is erg leuk en naar mijn mening leuker dan Blijdorp.
Picknicken?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga eerst gezellig met moe en de koters een ijsje eten,in de plaatselijke ijssalon en organiseer daarna,als het al een beetje duister is,een lampion optocht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lekker een rondje gaan varen,. of een wandeling door het bos maken....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga maar lekker bowlen..... (wel oppassen dat je de bal niet op je voet krijgt)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat ook erg leuk is om 's avonds te doen is naar het strand. Ga gezellig met zijn allen een beetje door het water lopen, en in het zand. Daarna een lekker ijsje eten en misschien wel wat te drinken erbij.

in ieder geval heel veel plezier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, naar mijn mening t beste antwoord :D