ik wil iets gaan doen met mijn gezin , maar wat ?!

we willen graag ergens heen op zaterdag avond , maar we weten absoluut niet wat ... weten jullie raad ?

Weet jij het antwoord?

/2500

Bowlen kan erg leuk zijn! ook kan een bioskoopje geen kwaad!

Bowlen is inderdaag superleuk als gezin! Er draaien leuke kinderfilms in de bioscoop dus dat kan ook. Ook kun je thuis een filmpje kijken natuurlijk. Samen bakken is ook leuk. Een kwarktaart met slagroom bijvoorbeeld.

ja bowlen is heel leuk of lekker uit eten of gezellig bij iemand op visite.

weet niet waar U woont maar hier in emmen ,hebben ze avonden in de dieren tuin - aan te bevelen

bowlen is leuk maar met dit warme weer.. misschien lekker met t gezin op de fiets... mooie route fietsen en dan bij een pannekoek huis gezellig een pannekoek nemen en op de terug weg n ijsje

Wat altijd heel erg leuk blijft, is een gezellig avondje, zet een filmpje op, maak allemaal lekkere hapjes, of ga een leuk spel doen.

Met het gezinnetje een boswandeling maken, daarna lekker uitpuffen op een terras met een hapje en een drankje.

Zelf vind ik bowlen erg saai, maar misschien is het wel wat voor jou. Of lasergamen. Erg leuk. Monopolie is erg leuk of naar de dierentuin. AquaZoo in Leeuwarden is erg leuk en naar mijn mening leuker dan Blijdorp. Picknicken?

Ga eerst gezellig met moe en de koters een ijsje eten,in de plaatselijke ijssalon en organiseer daarna,als het al een beetje duister is,een lampion optocht.

Lekker een rondje gaan varen,. of een wandeling door het bos maken....

Ga maar lekker bowlen..... (wel oppassen dat je de bal niet op je voet krijgt)

Wat ook erg leuk is om 's avonds te doen is naar het strand. Ga gezellig met zijn allen een beetje door het water lopen, en in het zand. Daarna een lekker ijsje eten en misschien wel wat te drinken erbij. in ieder geval heel veel plezier!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100