Hoe kan ik contact opnemen met een contactpersoon van een Amerikaanse TV acteur?

Hoe kan ik contactgegevens van een contactpersoon van een Amerikaanse TV acteur vinden? Ik wil graag via die contactpersoon een vraag stellen aan de TV-acteur. Er wordt niet via zijn algemene e-mailadres op zijn website gereageerd.
Het gaat om een TV acteur Val Kilmer. Ik wil graag hem iets vragen.

2 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Stuur een mail naar het management als het een directe vraag is voor hemzelf. https://bookingagentinfo.com/celebrity/val-kilmer/
De kans dat je antwoord krijgt van een woordvoerder is wel vrij groot.
Daarnaast zou je het kunnen proberen via social media accounts zoals Instagram @valkilmerofficial of Twitter @valkilmer.
Bedenk wel dat beroemde mensen altijd heel veel berichten krijgen en lang niet iedereen reacties kunnen sturen.
Desalniettemin hoop ik van harte voor je dat het lukt en dat je antwoord krijgt van hemzelf! Succes!
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Anoukje
2 jaar geleden
Bij die website is een abonnement nodig die je maandelijks moet betalen. Dat wil ik liever niet.