Het is het tweede deel van de derde serie 999 van de BBC, uitgezonden in 1994. Dat baseer ik op de naam Pippa Bonnefoy die in beeld komt en die ook te zien is op https://search.alexanderstreet.com/preview/work/bibliographic_entity%7Cvideo_work%7C2090052
Toegevoegd op 26 juli 2020 10:38: afbeelding
Plaatje bij antwoord
Amadea
3 jaar geleden
SimonV
3 jaar geleden
Waar dan? Ik had ook gezocht op Pippa Bonnefoy, vond deze link ook. Maar ik zag niet het bedoelde filmfragment.
Amadea
3 jaar geleden
Klik op het plaatje dat onder het previewfilmpje staat, dat is het meisje precies zoals ze op het fragment van vraagsteller voorkomt.
mies1
3 jaar geleden
Waar is dat plaatje ik zie hem niet met dat meisje