Wat is de titel van de Chinees/Japanse film, die de hoofdrolspeler een korte witte/blonde haar had?

De hele film speelt in een school, waar op een gegeven moment vier of vijf slechteriken naar de school komen en veroveren de hele school, omdat ze heel sterk zijn en niemand durft tegen hun te vechten. De hoofdrolspeler, was een man met witte of blonde haar, die in de begin niet sterk was, maar gedurende de film steeds sterker werd. Ik herinner me een scene van film: het is een gevecht scene waar het in het schoolplein bevind, in de eerste instance ze zijn aan het rennen. Ze rennen wel op een hele speciale manier (Ninja style) met de hand naar achter en lichaamsgewicht naar voren. Dat is alles waar ik aan herinner.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
Is het animatie of een film met echte acteurs?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Echte acteurs!

Antwoorden (1)

Crow Zero! Crow zero 2 of 3 komt binnenkort ook uit!