Mijn Minecraft loopt trager ook al run ik super goed, 60 fps en geen lag. Hoe krijg ik dit weer goed?

Ik heb een wereld op Minecraft waar alles super traag gaat. Ik heb gewoon een goede pc dus geen lag, 60 fps maar toch zijn processen zoals repeaters, knoppen of minecarts vertraagd. alles is vertraagd. hoe moet ik dit weer goed krijgen.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

dit is lag, dit kan doordat er veel entities zijn (dieren) of omdat je op een server zit waar veel mensen op zitten. In ieder geval is de Ticks Per Second (TPS) niet op het niveau waar het hoort te staan