Hoe heet dat mooie, rustige liedje uit Shrek?

Zonder tekst, nogal moeilijk uit te leggen maar het is heel sprookjesachtig. Tududuuu tududuu etc :P

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
4.6K

Antwoorden (6)

Misschien bedoel je "True love's first kiss"
Amadea
13 jaar geleden
Ik denk dat je haleluja (ik weet niet of ik het goed schrijf) bedoeld. Dit is het nummer dat je hoort als ze op het punt staat te gaan trouwen met die engerd en al die beelden in elkaar overlopen .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
i need a Hero misschien?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
Daar worden ook gewone zangteksten gezongen: "Where have all the good men gone?".
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik weet het funky town
Geen idee, er zijn natuurlijk heel veel liedjes :p
Maar op amazon staat het album met de soundtrack, alle liedjes uit de film dus. Je kan deze liedjes allemaal even luisteren? Ik weet zeker dat je er dan wel achter komt. Kijk hier anders maar even: http://www.amazon.com/Shrek-Music-Original-Motion-Picture/dp/B00005CF9Y
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is volgens mij van Secret garden en heet nocturne.
Ik het echte lied wordt wel gezongen, maar je herkent de melodie wel.

Toegevoegd na 12 uur:
Ik ben ervan uitgegaan dat je het nummer bedoeld waarin Fiona zingt (lalala) en een vogel fluit mee en die ontploft dan door de hoge tonen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of bedoel je deze van Shrek 2?
Counting Crows - Accidentally in Love

http://www.youtube.com/watch?v=IcD4gx6c8pI

Toegevoegd na 37 seconden:
oeps, ik zie net dat je een liedje bedoelt met weinig tekst.
Dan is deze het niet, sorry!