Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Parkeren bij het Klokgebouw, Eindhoven. Hoe werkt dat?

Ik wil binnenkort een concert in het Klokgebouw te Eindhoven bezoeken.

Hoe werkt het daar met parkeren tijdens zo'n druk bezocht concert ?
Is het dan erg druk, of is er plek zat ? Moet ik erg vroeg zijn ? Waar kan ik het beste parkeren ? Dat soort dingen.

Bonus vraag: kun je in de buurt ook een eenvoudige warme maaltijd gebruiken ? (De site: http://www.driehoekstrijps.nl/whats-going-on/hospitality lijkt namelijk alleen maar een vrij exclusief aanbod te hebben.)

Poet
5 jaar geleden
Het Klokgebouw ligt overigens op een paar minuten lopen van station Eindhoven Strijp S
Poet
5 jaar geleden
Hier zie je hoe je kunt parkeren bij het klokgebouw. www.klokgebouw.nl
Wellicht is het erg druk maar je kunt makkelijk iets verder parkeren in het gebied. Er is best veel P-plek en het zal dan het vast rustig zijn elders in het gebied (indien het geen werkuren betreft). Binnen 500m moet het wel lukken schat ik.
Een andere optie is dat je één of enkele haltes met de trein gaat en dan uitstapt op station Eindhoven Strijp S. Dit is op 5 minuten lopen van het klokgebouw. Stap in op station Best of Boxtel (nabij de A2). Daar kun je vast parkeren.
Van het klokgebouw is het 5 minuten lopen naar het Veemgebouw waarin "Vershal het Veem" zit: Vele verschillende en leuke & betaalbare restaurantjes en eetwinkels. Openingstijden: Ma t/m za - 08.00-20.00 / Zondag - 12.00-20.00. Zie www.vershalhetveem.nl Dat zal wel druk zijn bij een concert in de directe nabijheid dus kom tijdig.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Er is in elk geval een parkeergarage naast het Klokgebouw. In de wijk Strijp zijn meerdere cafetaria's.
(Lees meer...)
5 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding