Kan ik fysieke boeken in ibooks zetten?

Ik heb heel veel boeken en sinds kort een ipad en wil deze op ibooks zette.
Kan ik dit via het isbn ofzo zodat ik ze niet onieuw moet kopen.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.7K
TurfGraver
5 jaar geleden
Ook ibooks zal je gewoon moeten kopen.
redhouse
5 jaar geleden
Scannen en omzetten naar het formaat dat Ibooks herkent.
Succes...

Antwoorden (1)

In principe mag je creatief werk niet vermenigvuldigen. Wanneer je een digitale kopie maakt van een fysiek boek is dat precies wat je wel doet.

Maar... er bestaat ook zoiets als een thuiskopie.

Van het creatieve werk van iemand anders mag je wel een kopie maken als je die alleen voor jezelf houdt. Dat noemen we een "thuiskopie".

Je mag dus je fysieke boeken inscannen en importeren in iBooks op JE EIGEN iPhone of iPad.

Het importeren van eigen boeken werkt alleen als ze in ePub- en PDF-formaat zijn, zonder DRM.
Het importeren van nieuwe boeken naar je iPhone of iPad doe je als volgt:
1.Open de iBooks-app op de Mac.
2.Sleep het ePub- of PDF-bestand naar jouw iBooks-collectie.
3.Apple zal de boeken met iCloud synchroniseren, dus ze verschijnen vanzelf op je iPhone of iPad. Is dat niet het geval, controleer dan even bij Instellingen > [jouw Apple ID] > iCloud > iBooks of de schakelaar voor het synchroniseren aan staat. Alle notities en markeringen zullen dan ook worden gesynchroniseerd.