De Libelle zomerweek van dit jaar staat in het teken van een zomerse beach party,in de stijl van buffalo Bill.
Een geheel aan Amerikaans western stijl gewijde week dus.

In de big saloon zijn er veel optreden te bewonderen.
Je kan ook meedoen met verschillende workshops zoals geluks hoefijzers maken,kralenarmbanden maken en een interieur moodboard maken.

Een collega zei van de week ook nog tegen mij dat je er ook paard kon rijden,dit heb ik echter niet op de website kunnen lezen,maar het is wel natuurlijk echt western style.

Voor als je er heen gaat veel plezier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik bedoel dit niet zo bot als ik het schrijf, maar kun je dit niet zelf in Google intikken?

http://www.libellezomerweek.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is een soort huishoudbeurs, maar dan op het strand bij Almere