Mogen ze bij programma's als Shopping Queens, de kleding die ze kopen ook zelf houden?

Ze krijgen een hoog budget, meestal rond de 400 euro. Maar mogen ze de kleding die ze daarvoor kopen ook zelf houden of mag alleen de winnares dat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Dat budget krijgen ze, ze moeten elke dag iets bij elkaar zoeken voor een bepaald thema maar dan gaat die kleding gewoon terug naar de winkel (goede reclame). Alleen de winnaar wint wat: De vrouw die aan het einde van de week de meeste punten heeft verzameld, wint de titel ‘Shopping Queen van de week’ en een fashioncheque ter waarde van €1.000,-