slaapfeestje houden

hallo, ik ben net jarig geweest, en mag een feestje geven. ik mag van mijn ouders een slaapfeestje geven, alleen passen er maar 6 mensen op dezolder. en ik wil eigenlijk 8 mensen uitnodigen, met mij erbij is 9. dus hoe kan ik ervoor zorgen dat het wel past, of een andere ruimte. onze tuin is niet zo groot, en we hebben zelf ook geen tent ofzo. mag je eigenlijk zomaar ergens gaan kamperen??(speeltuin ofzo.) alvast bedankt en ik hoop dat iemand een goed antwoord heeft!

Toegevoegd na 19 minuten:
vorig jaar heb ik ook al een slaapfeestje gehouden(maar iedereen vind het nog steeds leuk) en toen hebben we het bij een burrvrouw in de tuin gedaan. we hebben veel geklets en weinig geslapen. maar de volgende dag waren we allemaal gebroken. en als we het bij ons in huis doen kan dat niet, want mijn ouders en broertje zijn er ook nog.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Lieverd!
Op een slaapfeestje is het juist de sport om zo min mogelijk te slapen!
Dus wat maken die 3 mensen extra nou uit!
Gewoon een leuke discoavond of spelletjesavond van maken..en niet slapen;-)
Dan gaat het echt helemaal goedkomen met je feestje!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Nee je mag niet zomaar ergens kamperen. Lijkt me sowieso geen goed plan in een speeltuintje ;-)
En een van jullie moet minstens 18 zijn willen jullie op een kampeerterrein staan.
Misschien kunnen jullie twee ruimtes in het huis gebruiken.
En wanneer mensen moe zijn kunnen die in de andere ruimte gaan liggen om alvast te slapen. Dan lost het probleem zich vanzelf op!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een balkon hebt, en het lekker weer is, is dat ook erg aan te raden!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Schuif matrassen en/of slaapmatjes tegen elkaar en je zult zien dat je ruimte overhoud ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb de vraag even aan mijn dochter voorgelegd: Leg de vloer van de zolder vol met matrassen, zij aan zij, zodat alles bedekt is. Beetje persen. Als er zes matrassen op kunnen kunnen er zeker negen meiden slapen.
Veel plezier!