Wie weet de naam van deze horror met vis?

Het gaag over een groepje vrienden die naar een huisje gaan bij een meer een oude man zegt dat er een gevaarlijke vis in t meer zwemt alleen geloven ze t niet dus gaan ze gewoon zwemmen en dan worden ze opgegeten 1 voor 1 ze zijn ook in een bootje

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Wellicht heb je hier iets aan?: https://www.google.com/search?q=horror+fish+lake+swim+movie&num=20&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjnns_L4uzQAhVTMVAKHSepBI4Q_AUICCgB&biw=1920&bih=1094

Het beste antwoord

Dat is de film "Beneath" van regisseur Larry Fessenden, uit 2013.

Toegevoegd na 17 minuten:
...niet te verwarren met een andere horrorfilm uit hetzelfde jaar met dezelfde naam, van Ben Ketai, over een mijnongeluk.
Antoni
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Jaa die was het dankjeee !!
Antoni
7 jaar geleden
Graag gedaan!