Lekker druk daar in Amsterdam vandaag. Maar waar werden die Oranje opblaas kronen van de staatsloterij uitgedeeld?

Echt iedereen liep met zo'n ding op. Of zouden als die mensen een echt staatlot gekocht hebben, of is het gewoon promotie van de Staatsloterij om ze gratis weg te geven en anderen ermee rond te laten lopen voor reklame?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik heb de mijne bij de ingang van het vondelpark gehaf, maar ze delen ze op verschillende plaatsen uit.

En ja ze waren gratis
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit was zeker in de ochtend? Want toen ik in de middag rond 13.30 uur in A'dam was, zag ik ze nergens meer worden uitgedeeld?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, ik kwam bij rond half twee aan op Amsterdam zuid, Dus voor we via het museumplein bij het vondelpark waren was het zeker als half 3 als het niet later was.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bijna elk jaar delen mensen van de Staatsloterij deze uit op diverse locaties. Wel jammer dat aan het einde van de dag de meeste vertrapt op de grond liggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thnx.. Ik ga maar eens kijken of de plaatselijke sigarenboer die staatsloten verkoopt er nog eentje over heeft. :-)
2 jaar geleden was ik in Den Haag waar ze deze ook uit deelde, ze liepen gewoon overal met die dingen om uit te delen, dat zal daar ook wel zo geweest zijn