hoe duur is een ticket voor een cabaretshow van Jochem Myjer ongeveer?

Gewoon nieuwsgierig, en kan het nergens op internet vinden.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
6.8K

Antwoorden (1)

Dankzij de cache van Google is wel te vinden hoeveel de kaartjes kostten voor zijn voorstelling op woensdag 23 september 2015 in het Chassé Theater te Breda:
4e rang: € 18,90
3e rang: € 22,90
2e rang: € 26,90
1e rang: € 32,90
Reken er voor dit jaar ruim een euro bij, dan zal de prijs voor het voordeligste kaartje 20 euro zijn en voor het duurste 34 of misschien wordt dat dan 35.
Amadea
8 jaar geleden
Bordensteker
8 jaar geleden
Een vergelijkbare vondst: op woensdag 18 en donderdag 19 november 2015 stond Jochem Myjer op de agenda in Groningen. De prijzen van toegangskaarten voor de verschillende rangen lagen tussen de € 25 en € 35: “Prijzen
Topseats € 35,- (voorste rijen)
Rang 1 € 32,-
Rang 2 € 29,-
Rang 3 € 25,- “ Bron:
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:0FZk_vjcfPcJ:www.martiniplaza.nl/evenementen/jochem-myjer+&cd=11&hl=en&ct=clnk&gl=us