Waar kan ik professionele toegangskaarten laten printen?

Wij organiseren binnenkort een groot evenement. Omdat de kaarten relatief prijzig zijn, is de kans redelijk groot dat er mensen de kaarten gaan proberen te dupliceren. Ik ben dus op zoek naar een bedrijf die ongeveer 2.000 toegangskaarten met eigen design kan printen, mét een zegel en/of gepragede (als je het zo schrijft..) logo op de tickets.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ga naar een professionele drukkerij, die kunnen je ook adviezen geven, hoe te voorkomen dat de kaarten nagemaakt worden. Zal wat prijziger zijn, maar hoe meer kaarten je afneemt, hoe goedkoper het meestal per kaart wordt. Dan weet je zeker dat je een goed product krijgt voor je geld.
Computoon
8 jaar geleden
Naar mijn mening kun je beter digitale tickets (e-tickets) gebruiken, zoals je die ook wel hebt voor attractieparken, met zo'n nummer en streepjescode erop. Kopieren heeft geen zin want nadat het nummer eenmaal is gescand is het verder onbruikbaar.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bij een streepjescode heb je goedkope kaarten, je dient wel iets meer uit te geven aan scanners, maar alle smartphones kunnen scannen.

Antwoorden (1)

Als die toegangskaarten een bepaalde waarde vertegenwoordigen, dan zijn er twee wegen. Laat het drukken door een drukker die ook waardepapieren drukt. Dan zijn alle toegangskaarten uniek en niet na te maken. En als je het ook nog combineert met een unieke barcode voor elke kaart en een goed toegangscontrole waarbij de uniekheid van elke kaart gecontroleerd dan kom er wel.