Is interactieve tv op je laptop net zo scherp als op je tv?

Ik krijg van een kennis zijn inlog code voor Interactieve tv op mijn laptop, Tablet etc.. Maar ik wil vervolgens het laptop/pc beeld streamen met een hdmi kabel naar de tv. Is het beeld dan net zo scherp dan dat ik zelf een abonnement neem en direct op de tv kijk?

Toegevoegd na 5 minuten:
De dienst word geleverd door Interactieve tv van Telfort.

Toegevoegd na 5 minuten:
De dienst word geleverd door Interactieve tv van Telfort.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Geen idee. Wellicht is het sowieso handig aan te geven wie de dienst levert?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Lijkt me dat tv scherper is.

Antwoorden (1)

Het ligt eraan bij welke maatschappij je zit.

Maar het beeld van je tv is scherper.