Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe ga je gratis naar de bioscoop met de rotterdampas?

Ik heb sinds kort een rotterdampas en zag op internet dat je 1 keer gratis naar de bioscoop kan met de rotterdampas maar hoe doe je dat dan want ik wil dus naar de bioscoop maar ben bang dat ik daar dalijk sta en dat ze dan zeggen opeens nee dat kan niet en moet ik dan aangeven bij de balie dat ik gratis naar bioscoop wil? hier is de link voor de actie: http://www.rotterdampas.nl/acties/detail/sit-back-and-relax

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
10.2K
Ritsuka
8 jaar geleden
Let wel op de voorwaarden met de dagen. Lijkt mij dat je gewoon naar de balie gaat om kaartje te kopen, en dat je dan gelijk zegt dat je zo'n pas hebt.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Hi,

Toon simpelweg je pas bij de kassa en je krijgt een keer gratis naar de film. Daarna geldt per bezoek €3,50 korting. Let ook op de andere gratis acties, bij Cinerama, LantarenVenster en JT bioscoop. Check inderdaad wel de voowaarden, bij Pathe bijvoorbeeld geldt de actie niet op vrijdagavond en zaterdag (en herfst- en kerstvakantie).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding