Waar kan je gratis of goedkoop muziek in 320 kbit downloaden?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Waarom moet het specifiek 320Kbit zijn?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nouja ik wil een hoge bitstream voor een hoge muziekskwaliteit.

Antwoorden (1)

Eerst de muziek opzoeken op YouTube en dan de URL invullen op een online YouTube converter die 320 kbit ondersteunt, zoals bijv mp3fiber.com (zie bron).

Bittorrent werkt natuurlijk ook prima, maar doorvoor moet je eerst een Bittorrent tool downloaden zoals Vuze/Azureus.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Vergeet niet dat bij converteren de kwaliteit nooit beter kan worden dan die was. M.a.w. een 128 concerteren naar 320 blijft 128 kwaliteit...
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@Moordigger dat is helemaal waar. Helaas geeft YouTube alleen de beeldkwaliteit weer, maar niet de geluidskwaliteit. Nu zal dat in de meeste gevallen wel goed zitten, maar je weet het nooit zeker.
Bij bittorrent wordt de geluidskwaliteit van de opname doorgaans wel vermeld.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik heb voor films al utorrent geïnstalleerd. Kan ik dit programma hiervoor ook gebruiken?
Op welke site moet ik dan op zoek gaan naar die music torrents?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Er zijn verschillende bittorrent tools in omloop, utorrent is ook heel bekend en zal vast net zo goed zijn als Vuze. Op http://pirateproxy.nl kun je torrents downloaden die je vervolgens in Utorrent kunt laden. Al naar gelang het aantal beschikbare seeders kun je daarna gaan downloaden. De Pirate bay proxies worden nogal eens verplaatst. Dus bovenstaande URL kan opeens ongeldig worden. Als je dan googled op pirate bay zul je de nieuwe URL snel kunnen vinden. Alternatief voor pirate bay is Isohunt ( https://isohunt.to/torrents )