Waarom is niet iedereen grappig?

Sommige mensen kunnen moppen vertellen, zonder een lach van anderen te produceren. Er zijn ook mensen die geen poging doen om een lach te kweken en grappig gevonden worden.
Hoe kan het dat niet iedereen grappig is?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Het is inderdaad de uitstraling die je bij het vertellen gebruikt. Die uitstraling heet charisma, en dat is te leren Iedereen kan grappig zijn maar als je er niet de juiste uitstraling bij hebt is het gewoon niet leuk om om te lachen.
Het heeft ook te maken met of je de persoon aardig vind. Als iemand, waarvan jij vindt dat hij/zij een van de grootste lozers is, een grap verteld is het natuurlijk gewoon ook niet leuk,
Dat is dus ook de reden waarom het voor mensen met een laag aanzien moeilijk is om hoger op de sociale ladder te komen :?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Het zal te maken hebben met hoe je iets vertelt, welke uitdrukking en lichaamstaal gebruik je daarbij? Ik denk dat je het moet zien dat je ook in de normale omgang met mensen je ook niet iedereen even aardig vindt. soms klikken karakters niet met elkaar zo ook wat betreft humor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet iedereen heeft dezelfde humor. Sommige mensen zijn gewoon in sommige dingen beter dan anderen.. Denk dat met potentieel te maken heeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je moet het kunnen brengen en niet iedereen kan dat... Je moet het durven neerzetten en ook dat kan niet iedereen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Dat klopt! Ik durf het niet neer te zetten. Dus houdt ik het maar in mijn handen...
Omdat niet iedereen het vermogen heeft om humor te begrijpen of aan te voelen.
En dat is eigenlijk maar goed ook want anders zou het allemaal wel heel erg grappig worden....