kan je na niveau 8 een pianoleraar worden?

Kan je na niveau 8 volgens het ABRSM systeem, pianoles geven? En wat kan je na niveau 8 nog doen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Pianoleraar is een vrij beroep dus dat kan altijd.
Watje na nivo 8 kan doen? Hier is de belangrijkste vraag die zelf moet beantwoorden want dat gaat je toekomst voor een belangrijk deel bepalen, dus praat met je vrienden, ouders, mentor over wat je met je toekomst wilt gaan doen. Misschien straatmusikant maar ook een academisch betastudie behoort misschien tot de mogelijkheden. Dus kies voor jezelf.