Going the Distance 2010 is in NL AL, terwijl in Amerika R-rated(Onder 17 jaar met begeleiding) is en in sommige landen zelfs 18+ (IMDb). Hoe kan dit?

Hierbij de link naar de IMDb pagina: http://www.imdb.com/title/tt1322312/
Op de site van Kijkwijzer staat dat Going the Distance geclassificeerd is voor alle leeftijden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ha, die Dyltje;

In Amerika wordt heel erg gekeken naar de hoeveelheid seksuele getinte beelden terwijl er op het gebied van geweld veel meer is toegestaan. Bij ons is dat eerder andersom: twee jaar geleden mocht ik met mijn nog-net-geen-zestien jaar oude zoon eigenlijk niet naar The Dark Knight, die in de Joe Naait't een rating van twaalf jaar had gekregen. En inderdaad, seks kwam er eigenlijk niet in voor, wel flink wat (suggestie van) geweld. Het meest schokkende beeld was volgens mijn zoon trouwens het aan gort rijden van een Lamborghini Murcièlago....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Waarschijnlijk omdat die grenzen in verschillende landen ook op verschillende wijzen tot stand komen..