hoe heet de film die afgelopen jaar uit kwam rond nieuwjaar?

De trailer begint met een man die zelfmoord wil plegen in New York en dan vraagt iemand achter hem of het nog lang duurt voorda hij springt want die persoon wil ook. Dan is die man zogenaamd gefrustreerd 'I should have known, it's the busiest suicide commitment place in New York'. Dan komen er nog 2 mensen bij en sluiten ze een deal: dat ze over een jaar weer bijeen komen en vrolijk zijn. Je ziet die 4 mensen (2 wat ouder, 2 wat jonger) ook nog in een restaurant zitten, buiten, en dan wordt gevraagd of ze een stel zijn en dan zeggen de 2 jongens 'ja' en de 2 vrouwen ook en dan lachen ze om de naieviteit van de ober

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Dat is "A long way down". Een Britse zwarte komediefilm uit 2014, gebaseerd op de gelijknamige roman van de auteur Nick Hornby.

Martin Sharp overweegt zelfmoord te plegen op oudejaarsavond op het dak van het Toppersgebouw, hoog boven de straten van Londen. Hij wordt daarbij onderbroken door een vrouw die dezelfde lotsbestemming in gedachten heeft. Ze biedt schuchter aan haar beurt af te wachten, maar dan dagen nog twee vreemdelingen met soortgelijke plannen op. Martin wordt herkend door de anderen omdat hij ooit een populaire televisiepersoonlijkheid was, voordat hij naar de gevangenis moest voor een relatie met een meisje dat 15 jaar bleek te zijn. Na wat gepraat te hebben, sluiten de vier vreemdelingen een overeenkomst: ze beloven om op zijn minst tot Valentijnsdag te wachten met zichzelf van het leven te beroven.
Amadea
9 jaar geleden
Antoni
9 jaar geleden
Wat goed dat je deze film toch hebt gevonden terwijl een aantal zaken uit de beschrijving (New York, een jaar wachten) helemaal niet kloppen!